2011 m. rugsėjo 13 d., antradienis

Dear John [2010]

Lietuviškai: Brangusis Džonai.

Jie susitiko visiškai atsitiktinai – jis išgelbėjo jos rankinę, nuo tilto nuslydusią į jūros bangas… Armijoje tarnaujantis Džonas sugrįžo namo trumpos atostogoms, bet pažintis su jauna, žavia koledžo studente amžiams pakeis jo likimą. Nelauktai įsimylėjęs, jis sulaukia tokio pat atsako iš jos. Po žaibu prabėgusių romantiškiausių jų gyvenime dviejų savaičių jaunuoliai priversti išsiskirti ištisiems metams. Visus dvylika mėnesių jie bendrauja laiškais, o kiekviena praėjusi diena priartina jų džiaugsmingą susitikimą. Lieka tik klausimas kiek iki jo liko ir ar jie jo sulauks...

Viena mano pažįstama kažkada išmetė Facebooke, kad pažiūrėjo puikų filmą, tad pagaliau prisiruošiau jį pažiūrėti ir aš. Keletą kartų buvau atidėjęs šį reikalą, suvokęs, kad tai bus kokia tai romantika. :D Nu bet štai pagaliau. Ką gi šia apie jį papasakojus.. Šiaip atrodo, kad filmui kažko trūko, kažkokio tragizmo, ar ko, įprasto romantinėse dramose. Sunku man vertint tas romantikas, visos jos man neša į vidutinius filmus. Pagirtina, kad čia nėra tos saldžios „laimingos pabaigos“. Tai Dear Johną jau padaro kiek ypatingu. Be to tikrąją pabaigą leidžia žiūrovui pačiam sugalvot, o tai kiek nervina. 3.

Komentarų nėra: