2009 m. sausio 29 d., ketvirtadienis

The boy with the incredible brain [2005]

Lietuviškai: Stebuklingos smegenys.

Filmas pasakoja apie žmogų, vardu Danielis Tammetas, kuris turi ypatingą sugebėjimą skaičiuoti, netgi pranokdamas kompiuterį. Tarkim atlikęs dalybą, jis gali išvardinti 100 skaičių po kablelio be jokių klaidų. Toks neįprastų sugebėjimų reiškinis yra labai retas, žmonės turinti jį yra vadinami "savantais". Pagal vieno iš jų istoriją yra pastatytas įžymus filmas "Lietaus žmogus". Laikoma, kad savantų žemėje yra mažiau kaip 50. Kiekvienas jų turi ypatingų sugebėjimų meno, matematikos, atminties ir kitokiose srityse. Dažniausiai toks sugebėjimas atsiranda po kokios nors traumos vaikystėje. Tačiau Danielio Tammeto fenomenas tame, kad jis yra visiškai sveikas žmogus, tuo tarpu kai dauguma kitų savantų yra nevisai sveiko mąstymo žmonės, kurių smegenys kryptingai veikia tik viena kryptimi. Taigi, Danielio atvejis atveria plačias galimybes tirti tai, ko iki šiol nebuvo galimybės daryti.

Tai yra dokumentinis filmas apie žmogaus smegenis. Aš tikiu, kad mes turime ypatingą potencialą savo smegenyse, kurio neišnaudojam. Tai panašu į tikėjimo darbus, kurie yra antgamtiški, arba žmogaus neįtikimą jėgą ir greitį esant pavojui ir organizmui prisipildžius adrenalino. Įdomu dar kartą įsitikinti, kad Dievo sukurtas žmogaus protas tikrai yra stebuklingas, nepasiduodantis yprastiems aiškinimams ir interpretacijoms. 9 balai.

1 komentaras:

Mizi Margueron rašė...

Jau kurį laiką seku šį tinklaraštį ir šiandien jaučiau, kad turiu pasidalyti savo istorija, nes taip pat buvau auka. Po to, kai buvau su juo septynerius metus, jis išsiskyrė su manimi, padariau viską, kad jį susigrąžintum, bet viskas buvo veltui, aš jo labai norėjau dėl meilės, kurią jam turiu, maldavau jo su visais, Pažadėjau, bet jis atsisakė. Aš paaiškinau problemą savo motinai ir ji siūlo, kad aš verčiau susisiekčiau su rašyba, vadinama Drigbinovia, kuri padėtų man ištarti rašybą, kad tai sugrąžintų, bet aš niekada netikėjau rašyba, neturėjau kito pasirinkimo, kaip tik išbandyti tą patį burtą, ir jis pasakė aš daugiau nesijaudinu, kad viskas bus gerai, kad mano buvęs vyras grįš, jis antrą dieną stebėtinai išleido burtą mano vardu, buvo apie 16:00. Mano buvęs paskambino man, aš buvau toks nustebęs, atsiliepiau į skambutį ir viskas, ką jis pasakė, buvo gailisi dėl visko, kas nutiko, kad jis norėjo manęs atgal, kad jis mane taip mylėjo. Aš buvau tokia laiminga, kad tai naudinga man, todėl vėl pradėjome gyventi laimingai. Nuo to laiko pažadėjau, kad visi, kuriuos pažįstu, turi santykių problemų, aš tokiam asmeniui padėsiu nurodydamas vienintelį tikrąjį ir galingą burtininką, kuris man padėjo išspręsti savo problemą ir skiriasi nuo visų, kurie netikri. Visiems, kuriems čia reikia pagalbos, jo el. Paštas: doctorigbinovia93@gmail.com galite paskambinti „whatsapp“ per jo mobiliojo telefono numerį +2348144480786, kad gautumėte geriausią rezultatą visiems ar jūsų problemai ......